1/28/2013

The Decision

Poznáte ten pocit, keď je v jednej sekunde všetko tak skvelé a vzápätí sa všetko pokazí?
Neviem. Bolo všetko tak ideálne, alebo som si to len nahovárala?
Už dlhšie som s niečím v mojom živote nebola spokojná. Napríklad s niektorými ľuďmi okolo seba. Možno práve preto mi došla trpezlivosť.
Čakať. Stále čakať. Že sa to zmení. Samo. Myslím že sa rozhodnem správne.
Život rýchlo uteká. Rýchlo. Veľmi. Aby sme stále čakali.
Čakali s ľuďmi, s ktorými nemáme nič spoločné. Ktorí sú hlúpi, sebeckí a nepoznajú nás. Ľudia, ktorých máme plné zuby.
Mám priateľov. Pár. Ale skutočných. Ďakujem za nich.

4 komentáre:

  1. Tie fotky sú riadne skvelé :)
    Neviem či si to ty, každopádne ak hej, máš nádherné kľúčne kosti. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, som to ja :D a ďakujeem veľmi!! :)

      Odstrániť
  2. Krásné fotky! Ten náhrdelník, a hrníček... ^^

    http://sweetenyourtea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť